elin buxbaum ;)<3

tisdag, va med elin, jenny, emma o david.
vi va o grilla i karlslund med det gick inge
vidare xdd hahah, bäääst på att starta eldar ;)
haha, men då drog vi till skolan där o lekte lite.
fett kul ;$
hahaha, o vid 20 åkte jag o elin hem till mej
o hon skulle sova här :)<3
haha, vi är bääst o sååååå hemliga :$$$$$$<3
men kul vare ju som vanligt med tvilling<3

onsdag, vaknar med elin brevid mej x)<3
haha, natten va bääst<3
idag va vi i gamla skolan o hälsa på alla där<3
många va saknade<3
det va väll helt ok där :)
efter det drog vi hem till mej o gjorde kladdkaka.
oturligt nog åkte elin hem innan vi kunde äta den :/<3
men den blev ändå inte bra :P
inte mitt fel (a)
hihi, men den va god ändå :)<3

imorron blire säkert elin o david :)
tysslinge dagen ju ;))
så då måste man ju gå runt o kolla överallt.
kommer nog bli bra :)<3


kissandhugs<3


btw, grattis bror 23 år! :D<3
hoppas din dag va bääääääst<3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny siik

En riktigt bra kväll tycker jag ♥ ♥

förutom att grillen var cp :(<3



Postat av: det va en gång en liten elin (A)(A) :$$$$$$

bästa grillkvällen utan grill HAHA!

men allt annat va bra.

bäst hemma hos dej på kvällen, vi e normalast o inte alls flummiga o allt möjligt, nejnej! xd

o puss på tysslinge ^^.

oooo ah vi e hemligast.. dt kmr nt alls bli pinsamt på måndag..:$$$$$$$$$.

Älskar dej min tvilling,

måste göras om! :** <333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback