Ojojoj :$$

OPS!
Här har det inte skrivits på år tror jag :S
Hahah, men så mycket har inte hänt :)
Har vart i Tyskland en vecka o firat
en släkting :))
Var rätt kul, men förvirrande med
språket lite :PP
Sen innan dess var jag sjuk ett tag :(
Men nu mår jag tipptopp! :D
Nästan alla mina små löjliga problem
lösta! ;))
Den lilla nya problemet blir väl nu
när jag får träffa Philippe igen ;S
Inte setts på 3 veckor nu :(
Men snart måste det bli! :)<3
Och sen har Elin flyttat till Latorp :/
Sen flyttar hon till Oden och då dör jag! :(
Då blire ännu svårare att få träffa henne.
Jaja, får väl försöka vara med henne
så mycket som möjligt! ((: <3
Saknar henne fett mycket nu :(<3

Och nu orkar jag inte skriva så mycket
mer :P<3
Veckan har varit bäst ialla fall :D<33
Och nu är det ju heeeeelg!
Äntligen x)<3

pussohejj;*<3
/buxbaum ;)





I want summer :(<33333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback