Kväll med bässta<3

bästa kvällen med Elin
o Niklas! :D<3
Först staden med Elin
Skulle kolla linne men
vi är ju SMARTA som
åker dit när allt är
stängt! xd
Så vi åkte hem till
Niklas ist :))<3
Kulkul :D<33
Speciellt för mej som
inte har varit hos han
tidigare :P
Jaja, sen gick vi ut
och busa o höll på xd
skit kuuuuul ;D<3
Sen åkte vi till iiCA
o köpte choklad o
Mooooonster<33
hihi, inte beroende (a)
Sen skulle alla hem.
Inte lika kul ://<33
Sen hamna man vid
datan ^^

Bäääästaa kvällen EVER! <3
Ett måste att göras om! :)<33


kmr några bilder från kvällen :))




Hihi, jag o Elin innan vi drar till staden :)<3



Niklas är stark! :O<3





Njuter av solen, tror jag ? :S



BV gillar att sjönga o hoppa :))<3






Det får väll bli den sista! :D<3

Puss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

inge liv o kollar igenom din blogg xd

HAHAHAHHA, aww minnen!♥

o när vi sitter i niklas säng o jag säger att jag är ett sjukhus hahahahhahahah

minns du ? X''''D

<3333333333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback