Innan xd

Innan jag stack till Elin var
jag hos kusinerna o åt ^^
Sen höll vi på i ladugården
o rensade :))
Hitta inge speciellt som jag
ville ha..
Eller, jo.. En cross som
min morbror inte ville ha
kvar :D<3
Men när jag fråga föräldrarna
fråga båda om jag var
dum i huvet :S
haha, man får väl hoppas
på att man får den ändå :)
Sen hitta jag min gammla
fyrhjuling xdd
hahaha, så liten den är! :SS
Och eftersom den är våran
så ska vi ta hem den så jag
kan få leka mekaniker och
försöka att få igång den!
Och jag kommer ju lyckas xd
hahah, men värt ett försök ;)
Jaja, efter detta så drog jag
till Elin o Niklas :))

Bilder från kusinerna :)



Linnéa spelar CS xd



Några som försöker få igång New Moon x)



Min gamla fyrhjuling<33333



Crossen jag ville ha med hem x)<333


Pussohejj<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback