5/3-10 21:21

With broken wings
I can´t even try..



Idag har inte så mycket hänt.
Har nördat data hela dagen.
Inge bra :S
Måste komma ut snart!
Längtar till sommarn :(
Då datan slutar existera!
Men nu äre visst datan
som gäller dag ut som dag
in! :((
Jaja, familjens data ett tag...
Min cp data vill inte funka.
Undra om den går att sälja? :))
Får man ju lite pengar till
bärbara ;)
Och man har ialla fall kommit igång
lite grann pga födelsedagen! ;D
Men det är fortfarande mycket
pengar som fattas.. ://
Men, men.. Bara att spara! -.-'
Som sagt, jag har fyllt.
14 år är jag nu från och med
2 mars 2010! :D<3
Och då är man ju 'riktig' fjoortiiis x)
Japp, jag gillar att skriva mycket när
det gäller blogg! :P
Hahah, men så äre ;)
Men nu ska jag nog hitta på nåt.
Ok, jag kommer inte på nåt!

Jaja, pussohejj ;)<3



Look at me now
I made it


Det får väl bli en heeeeeelt ny bild :)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback