summer and sun <3

save me, from my tears..

save me, falling down.
angels of clarity.
save me, frossen inside.
angels of clarity.


idag sluta vi runt 12.
så drog jag till tysslinge o va där en stund.
sen hem o fixa.
efter det åkte jag till deras skolavslutning :D <3
fint vare <3
kollade med philippe, så jag va inte själv o skämde ut mej ;$
haha, men den var jätte duktiga (:
fast lite sorgligt eftersom att alla mina kompisar där slutar..
så jag kmr inte åka dit mer ;/
jaja, efter fika jag o philippe med elin (:
gooott <3
fick jordgubbstårta :3
hihi, fast mådde lite illa efter :S
sen tog jag massa kort på elin så hon blev nog lite sur då :$$
haha, men det struntar jag i till 100%! :R:R <3
sen äre bestämt att jag ska bo hos henne en vecka under lovet (: <3
kmr bli bäst <3
förhoppningsvis kmr philippe sova där också <3

imorgon är skolavslutning för mellringe :D:D:D:D<3
yääääääääääääääääääääääääääääy<33
haha, fast kmr ju sakna skolan liiiiiite iaf :$
ok, kompisarna bara men ändå :P <3
hihi, sommarn kmr bli bäst!
är väl fulltbokat hela lovet :S
haha, men kommer iaf bli bäst med alla kompisarna o bad o våra på hitt ;)

kissandhugswhitsummerandsun(;<3

orka inte stora bilder xd

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback