studenten

för att vi har tagit studenten
för att vi har tagit studenten
föör att viii haar tagit stuuuudeeenteeeen..
FYFAN VAD VI ÄR BRA!

studenten idag då :P
kusin tog den o då va jag o mamma uppe på stan o kolla (:
när dem åkte runt drog jag till david, niklas o elin som var där.
va med dem någon timme för sen skulle jag dra till kusinen
på student middag (:
gooott <3
sen drog jag till tysslinge o tråka där sj..
ingen ville träffa mej :(
jaja, men det va bra ändå, gunnar va med mej :D<3
haha, men då kom det några ungar o jag drog hem.
nu sitter jag här o tråkar ännu mer..
vill att pappa fixar 4-hjulingen, men det kommer väl inte hända..

o snart äre sommarlov!!
bara en vecka kvar!
yäääääy <3
längta som fan<3

kissandhugs<3

student bilder <3







Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback