jag o min uppdatering :$

artondejunitvåtusentio

jaha, har inte hänt så mycket den senaste tiden..
slutade skolan den 10:de
va ok
sen dess har inget sp hänt.

igår va man med älskling, michelle, daniel, alicia o mattmii (:
gjorde inte så mkt :P
som vanligt xd
men efter ett tag åkte mattmii, michelle o alicia hem ;s
då vare bara jag, david o daniel ist (:
vi gjorde inte så mkt mer :P
cykla, snacka, fotboll o lite så.
har alltid lika kul med dem<3
älskar er så mkt <3

idag blire bara massa tråk, men just nu väntar jag på att pappa ska åka till jobbet så jag blir själv (;
värsta är att älskling drar idag :(<33
kmr sakna han så mkt <3
som tur äre bara över helgen, men kmr ändå sakna han skit mycket :(<3
börjar märka att jag är lite beroende av honom :$$<3

david <3 cajsa
12/6-10
(L)
älskar dej mest<3


kissandhugs<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: michelle

Så söta man kan vara!:)<33

Tack för dagen älsklingar!<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback