himmeln är rosa :O

hihi, ser att himmeln är rosa där ute ;P

femtejunitvåtusentio

idag har jag inte gjort så mycket.
först va jag hemma ett tag,
sen kom pappa hem o jag tvinga han
att skjutsa mej till david (:
då var jag med david ett tag sen
drog vi till västhaga.
inge liv här (;
sen kom danne o vi 3 drog till
hästhagen o mötte emma o jenny
o då paddla vi kanot :)
först fick jag åka med emma o
jenny som bråka om hur man gjorde
o jag fick liiiiiite panik eftersom den gunga
så mycket o det va lite osäkert :S
men då bytte vi så jag fick åka med
emma o david ist :)
mkt bättre, inge tjaffs iaf ;P
o jenny ville ramla i men det ville inte daniel..
o det va lite synd ;/
haha, det skulle ha varit kul :P
jaja, efter det åkte jag o david i väg till han
o va där ett tag.
fick äta med hans familj, fett läskigt :S:S
sen åkte jag hem :)

imorron kke det blir david igen o sova hos mormor (:
saknar henne skit mkt <3

snart sommarlov<3

kissandhugs<3

lite bilder när vi åkte kanot, o eftersom jag är sämst
så kan jag inte sätta in filmen på oss när vi paddlar.. ;/






märkte precis att himmeln är mörk blå nu :S
rosa till mörk blå ;S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny

Åhh jag ville välta det hade varit ett minne :(

du får skicka bilderna !<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback