du är helt perfekt, jag älskar dej <3

tjugosjundejunitvåtusentio

i helgen bodde man hos älskling <3
sjukt mysigt <3
o sjukt mkt text :S<3

fredag

midsommar, först åkte man hem till jacob o åt där o lite så.
o efter ett tag åkte vi till latorp o skulle kolla midsommar stång,
men mamma är bäst så vi kmr när det är slut xd
ist lämna dem mej där david o hans släkt va (:
david va inte där först.. fan va läskigt det va först :S
men dem va sjukt snälla <3
sen kom han tbx o sen gick vi till hans mormor som bodde där (:
så vi va där en stund.
efter ett tag åkte vi till david o senare på kvällen gick vi till hans morbror o grilla.
sen lekte vi lekar o jag hade sprängande huvudvärk :/
men överlevde <3
haha, så kul när vi spela brännboll xD
hahahah
sen vid 23 drog vi hem <3
då satt vi uppe till 4-5 o kolla film o myste <3
sen somna vi i lilla sängen xd haha, att ingen ramla ur :S:S<3

lördag


sovit typ hela dan :S
va typ det ända vi gjorde.
vi va ute kka 20 min för att åka till ica o köpa cola sen va vi hemma o myste typ hela dan <3
likadant som gårdagen, film o mys hela natten <3
o den här natten sov vi i davids säng xd<3

söndag

vakna kke 11 en gång o såg att david haded byt säng :S
haha, lite kul xd
trodde han hade suttit vid datan när jag hade somnat tidigare.
men det hade han inte :S
så han hade lagt sej där när han sov, annars hade han väl gått i sömnen xd<3
sen somna jag om o vakna 12:40 tror jag :S
längsta jag sovit på länge xd haha
o vi gjorde nog inte ett skit idag
låg i sängen i typ 3 timmar o bara myste <3
sen blev det att ligga i soffan o kolla tv ist (:
sen åkte jag hem vid 18-19 ):

o nu sitter man här i en klänning man fick av davids mamma <3
finfin är den (: <3

imorgon blire nog att va med david igen o åka o bada (:
hoppas på att han ska få sova här <3
men får se imorgon (:

nu orkar jag inte skriva mer :)

kissandhugs<3




10/6-09, skolavslutning <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback