~28 Januari 2010, veckaaaan<3~



Min skit snyygga SO-mapp xd<3
Jaja, veckan har varit helt ok..
Jäkligt trött som vanligt :P
I onsdags var jag med Philippe.
Vi gjorde inte så mycket mer än att försöka fixa en datan som inte ville funka xdd
Och tyska läxan som vi knappt gjorde nåt av xD
haha, rädd för hans ljud o nya datan :S:$<33
Skit kul iaf<33
Sen har det inte varit nåt speciellt..
Imorron ska jag på stan med EliiinK<3
Och Philippe kanske följer med också<3
Ska gå på hindersmässan :)
Och sen på lördag äre Folkets som gäller med de bääästa<33
Kommer bli bääst<3
Sen kommer jag sova HELA söndagen..
Mirakel om jag kommer upp ur sängen xD
hahah, Cajsa + Elin = ÄÄÄÄÄÄÄÄlskar idrott! xD  hahahhahhahahahah<3

Heeeeeejjdåå<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback