~Helgen, 16-17 Januari 2010~

I helgen var jag med Elin och Philippe<3
Lika kul som vanligt xD
haha, första vi gjorde när jag kom var att dom ''tvinga'' mej att färga håret xD
Haha, så då gick vi till iiiiiiica och köpte mööööööööööööööööööööörk brun xdd
Ist för svart. :P
Så då färgade vi.
Såg ut som nåt katten släppat in -.-'
Jaja, blev jävligt nöjd iaf!
Elin färga på mej för första gången så man var ju lite rädd :S
Men det blev bra ändå ;)
Sen spelade vi Skip-Bo :)
Skit kul!
Förlora båda gångerna -.-'
Jäkla evighets spel!!
Höll på i ca 2 timmar med det jäkla spelet xD
Hahaha, men kul vare :)
Efter det var vi på Elins rum och gjorde inte så mkt.
Sedan gick vi och fixade lite gott till våran lilla film kväll laddat med skräck! :D
Haha, Kollade på Scary Movie 2, vem fan säger att dom är läskiga ??!!, Sen nån skiiit läskig film!!
Tror Philippe höll på att bli av med handen ? xdd<3
Duktig jag är :P
Men den var läskig!
Sen efter det satt vi och snacka om inget xdd
Haha, Sen gick Elin och la sej så då vare bara jag och Philippe som var vakna.
Vi gjorde inte så mkt, satt och prata lite och så..
Sen gick han hem halv 4. :(
Tråkigt :(:(:(
Jaja, sen gick jag och la mej jag med.
Och sov till halv 11 kanske..
Då gick vi upp och åt sen gick vi och la oss igen xD
Haha, sov till typ 2/3.
Och sen hade vi ont i huvet resten av dan.
Sen åkte jag hem. :)
Lyckade skräck helg igen! :D
Gjorde samma sak helgen förre :P
Har alltid kul med er, älskar er sötaste<333333333

Nu kommer före och efter bilder på mitt hår och nån annan bild från den bääääästa helgen :P<33



FÖRE!!



EFTER!!
Inte så stor skillnad om man kollar på korten, men irl är det skillnad :S



Elin och Philippe när vi spelar Skip-Bo :P<3



Skip-Bo :D

Orkar inte fixa fler bilder, datan är helt cp -.-

Jaja, hoppas att du tke det var iaf lite intressant ^^<3



Heeeeejdåå :)<3333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback