~8-10 Januari 2010~


Tofflan tyckte inte att Philippe var värd sin strumpa xD<3

I helgen var jag och shoppade med Elin på fredagen<3
Bääst som vanligt ;D
Sen åkte vi hem till Elin och lääääste :P
Senare gick vi till ica 10000000 ggr xd
Bara för att vi skulle först göra kladdkaka (mumsig blev den<3) och Elin ville ha varm choklad.
Sen så var vi där några ggr också.
Efter det gick vi och ''storhandlade''. xd
Tror nästan Philippe tyckte det var jobbigt att vi ringde varje minut xD
hahah, men kul vare ;)<3
Efter det kom Philippe över och kollade Scaaaaaaary movie med oss.
Vem fan säger att den är läskig?! xD
hahaha, Den är rolig. :P
Efter den försökte vi få Philippes mamma att låta han sova kvar.
Men misslyckades ju helt! xd
Men han fick ialla fall stanna och kolla andra filmen som var efter..
Vet inte vad den heter, Men den var ialla fall läskig!
Sen var han tvungen att gå hem vid 1.
Och jag blev arg xd<3
Efter filmen gick jag och Elin och la oss vid 2.
Vi hade bestämt med Philippe att han skulle komma över vid 6.
Bara jag som var vaken! xD
Haha, han hade lagt sej en halv timme innan och blev lite arg för alla smsen :$$
Inte mitt fel (a)<3
Fick sms vid 11/12 och då kom han.
Då gick vi upp och åt frukost sen gick jag och Elin och lääääääste klart böckerna xd
Elin läste ut alla sina 5 Naruto på kanske 2 tim lr nåt :S
Och jag 2 och 2/3 böcker, Bleach och Naruto<3 xD
haha, seg jag är :P
Jaja, men Philippe satt vid datan med Johan.
Så det gjorde inte så mycket :P
Riktiga data nördar -.-

Jaja.. det var typ min helg :P
Bäst vare<3

Pusssssssss<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback