~29 Januari 2010 - Staden med EliiinK<3~

Idag vare staden o hindersmässan med EliiinK <3
För bäst som vanligt xd<3
Alltid lika kul med dej!<3
Vi har fått reda på att vi egentligen är siamesiska-tvillingar xD
Hahaha, och sen ska vi visst gifta oss också enligt Oskar xdd
Jag och Elin har bääästa humorn xD
Haha, och vi ääääälskar idrott. ;)
Jaja, stan med sötaste var bäääst!<3
Köpte söööööööt tröja xd Bild längre ner<3
Och sen en bok också :)
Vi är också bäst på att undvika att träffa alla xd
Såg säkert halv skolan på stan -.-'
För kul kan man ha med bv<3
Sen skulle vi hem till Elin där mina föräldrar väntade o Elin skulle på träning.
Inte lite stressad var hon :S
Bussen var sen och hon fick nästan panik xdddd
Sen var vi framme och skulle springa hem till henne.
Hade lite bråttom så..
Och då skulle man ju såklar HALKA! xD
hahahah, höll på att dööö!
Som tur såg bara Elin :$$$
haha, och imorron äre Folkets med sötaste<3
Kommer bli bäääst än en gång ;)<3
Jaja, kolla dem 3 bilderna vi tog :D
Njuuuuuuut :)<3

Pussohejj<3




Älskar dej<3


Jag o min tvilling<3


Min nyyya tröja :D<33 Tog kort i spegeln med blixt :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback