~5 Februari 2010, friluftsdag, storstenshöjden xd~

Idag var det vinterfriluftsdag!
Åkte till Norra storstenshöjden med bääästiis :)<3
Men liftarna funka inte!
Det var typ strömavbrott eller nåt där.
Dom sa att det kunde ta mellan en och fem timmar innan det skulle funka.
Men dom sa att den skulle gå igång vid elva.
Så då gick jag och Elin in och fika efter vi gått upp för backen och åkt ner.
Och då satt vi och väntade till kl 11.
Men gick den igång?
Nejdå!
Så vi satt kvar en liten stund sen gick vi ut.
Sen sa några att den skulle starta efter ca 7 min.
Men dom starta inte.
Så då sa lärarna att i skulle åka hem/till skolan och då åkte jag hem.
Sen får man sms av Elin som säger att dom startat -.-'
Inte lite irriterad man var!
Men, men.. Får väl åka upp nån annan gång xD
Fast vi hade lite kul ändå xD
Haha, vi gillar snöhögar! xdd<3
Och sen var visst Tysslinge där också :S
Lite små kul sådär.. <3

Jaja.. får väl se vad som hittas på ist ://
Sitter just nu vid datan och lyssnar musik.
+ Det luktar mat där nere :S
Säkert något äkligt xSSS
Japp, nu har jag nog skrivit klart för dagen xD

Pussohejj<3



Elin lite små död efter att ha gått upp för backen xd


Dööööööööööööööööööööööööööööööööööd xd<3333


Toppen xdd


Utsikten xd

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback