11 februari 2010, hemma igen -_-'

Hopp.. Hemma dag igen :(
Fast nu känns det bättre :)
Hade bara ont i huvet och snurrigt när jag gick :S
Så det blev alltså ingen skola idag ialla fall :/
Förlåååt Elin<333
Så idag har jag varit hemma sen åkte jag till tandläkarn
och fick ny tanställning!
Hatar räääääääääls !! :@@
Hehe :P
Sen har man smsat hela dan också xd
Och så fick man veta sitt tyskaprovs resultat också. (Tack Philippe<3)
71.1%, 86 av 121 poäng ;)
Rätt bra va? xSS
Jaja, sen har jag kollat på film och nu äre datan som gäller! x'3
Men imorron blire skolan! :D:D<3
Yääääääy! :D<33
Man brukar ju vara glad när man är borta från skolan :S
Haha, men inte jag! xD<3
Saknar min Eliiin sååååååååååååååå myycket!! :(:(<33333333333333
Men imorron får man träffa henne och skämmas för fula tandställningen xdd
Aa, som mamma säger -.-'
Vill man bli fin får man lida pin -.-''
Hahaha
Och på söndag äre alla <3-dag också :))<3
Omg, vad ska man ge Philippe då? :O<33
Skit, får väl försöka komma upp på stan snart x)<3
Jaha.. och nu får man vänta tills Elin loggar in.
Boooooriing x3<33

Pusssålänge ;)<3



Six days left! :D<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback