helgen<3

Helgen va ju bara bääääääst! :D<33333
I fredags hände det inte så mycket, hemma o mysa<3

På lördagen träffa jag Jenny, älskling o Kim :))<3
Då va vi hos älskling en stund o kollade på film<3
Sen drog vi o åt
Efter det stack vi till en lekplats xdd<3
haha, skit kul!
Föutom att det kom fram en jävla snorunge o sparka sand på min väska! ;@@@@@
haha, efter det spela vi fotboll med Michelle o Daniel också :d<3
Skit kul!
Tjejerna regerar<33333
hihi, efter det åkte jag hem runt 9<3

Idag (söndag) va jag med Michelle, älskling o Alva :))<3
skit kul! :D<3
vi va i en lekpark o hade inge liv xdd<33
haha, sen stack vi till skolan o va där en stund
efter det träffa vi Jenny o stack hem till Alva :D<3
kulkul<3
Sen åkte alla hem :)
Men jag hängde med niklas hem för mamma skulle hämta mej där xd
o då stog vi hemma hos han en liten stun ;$
fan va pinsamt det kan vara ibland :$$$$$$$<33333
hahahahah xdd<33
efter det pinsama drog jag hem<3

och nu sitter jag här halv död xd<3
fast ska nog lägga mej nu :)<3

godnatt<33333









älskar dej<33333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback