bäääst dag<33 2 april 2010

I just need somebody to love..
That should be me.


Orkar inte skriva så mkt mer än att dagen var bääääääääääääääääääst!!<333
Sov över hos mormor ((: <3
kulkul.
Sen träffa jag Elin o Jenny igår o det var kul i regnet! :P<3
Hihi, och idag har jag vart med BV<33333333
(btw, SL färga mitt hår<3)
Jag tror vi cykla runt HELA Örebro :S
haha, skit kul! :D<3
Sen träffa vi Daniel & David :)<3
Och då var jag ju bara TVUNGEN med att ramla med cykeln -.-''
Så nu har jag ett sår på armen som svider som *******.
Och Elin fick panik xd
Hon trodde jag dog! :O<3
hihi, lite kul med en BV som nästan börjar gråta för ens skull<33
Tack till Elin Kanervisto som finns när jag behöver dej<33
BV forever<3
Bääst hare vart iaf :)))<3333333333
Och imorron blire nog (om jag har tur) att åka till mormor o vara där tills måndag ^^<3
Kmr bli bäst igen<3

Hihihihi, på vår ''lilla'' cykel tur så tog vi paus vid Plantagen (stavning??)
Där hitta vi en kompis till Eliin<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback