Dagen



Idag vare skolan och huvudvärk som gällde..
Suck på skolan...
Men igår hade vi iaf Temadag.
Var bara med på dom två första lektionerna.
Sedan GICK jag hem till mormor.
Mådde inte speciellt bra..
Det tog 45min att gå från Mellringe till Haga -.-''
Så nu har jag träningsvärk i båda låren + ont i smalbenet :S
Duktig jag är! (y)
Och idag vare typ bah skolan dårå..
Och imorron äre skolan igen.
Men vi har språk så då får man träffa sönosen som alltd muntrar upp mej :)<3
Pusspåhan<33

Och sen kan man inte rida heller :(
Fanny är halt!
Jäkla hovslagare!
Och jäkla höst/vinter som kommer göra det värre!
Vill ju ut och rida!<33
Har inte ridit på kanske 2 månader :((

Måste bli bättre snart<3333333333333

Älskarreej Fanny<33333

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback