30-31 December 2009



GOTT NYTT ÅR! :D<3

Idag är det den 31 december 2009.
Den sista dagen på hela året!
Och imorron är det den 1 Januari 2010!
Jippi! :D
Så om 3 månader blir man ju också 14! :D<3
Ännu bättre! :)
Men nu är det faktiskt nyår!

Så jag hoppas alla får ett BRA nyår! :D

Gott nytt år på er alla!! :D<3

____________________________________________________________________________________


Igår var jag med Philippe<3
Vi gjorde inte så jätte mycket.
Typ film och datan bara (:
Filmen var fan läskig!! :S:S<3
haha, men kul var det! <3
Elin tycker vi är dryga :S(a)
Sen öppnade vi våra julklappar.
Vet att vi är sena xD
haha, vågade inte öppna dom :S
MEn tillslut gjorde vi det då :P
Vad han fick säger jag inte :$
Men jag fick ett halsband.
I silver med ett jätte gulligt hjärta<3
Jätte fiint<3
Och sedan åkte jag hem.

Dagarna med dej är alltid guld<3

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nora Fazel

Gott nytt år gumman!

Bless you

Peace and love

Postat av: Siri

Gott nytt år! :D

Postat av: Fia

Frågestund på bloggen, kommentera på !

gott nytt år :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback